Opći uvjeti

Vrijedi od: 06.12.2024.

1. Uvod

Ovi Opći uvjeti mogu uključivati rasporede, dodatke, pravila i druge dokumente na koje se mogu pozivati u ovim Općim uvjetima koji zajedno sa svim izričitim privolama koje ste dali čine Ugovor (u nastavku teksta: Ugovor ) između vas (u nastavku teksta: Klijent) i tvrtke KYC d.o.o. (u nastavku teksta: "mi", "nas", „Društvo“, "KYC"), OIB ××××××, Papova ulica 4, Zagreb, Hrvatska.

Prilikom podnošenja zahtjeva za otvaranjem računa u Aplikaciji koja je u vlasništvu i kojom upravlja Društvo izričito ste pristali na uvjete ovog Ugovora.

Također, svaki vaš pristup Aplikaciji, kao i korištenje Usluga u Aplikaciji ćemo tretirati prihvaćanjem odredbi ovog Ugovora, kao potencijalnim i svim izmjenama i dopunama ovog Ugovora, osim ako drugačije ugovoreno u pisanom obliku. Trenutna verzija Ugovora dostupna je online na Internet stranici Društva.

Kopiju Ugovora možete zatražiti u bilo kojem trenutku.

2. Definicije i pojmovi

U ovom Ugovoru, osim ako nije drugačije navedeno, sljedeće riječi i izrazi imaju dolje navedeno značenje:

  • Aplikacija: softversko rješenje Društva do kojeg se dolazi preko Internet stranice Društva.
  • Dubinska analiza: obuhvaća mjere koje Klijent sukladno mjerodavnim propisima poduzima prilikom uspostave poslovnog odnosa sa Strankom te periodično tijekom trajanja poslovnog odnosa, a koje primjerice mogu uključivati:
    • utvrđivanje i provjeru identiteta Korisnika računa,
    • prikupljanje podataka o namjeni i predviđenoj prirodi poslovnoga odnosa te drugih podataka u skladu sa mjerodavnim propisima i
    • stalno praćenje poslovnog odnosa, uključujući i kontrolu transakcija koje Stranka obavlja.
  • Država članica: je država članica Europske unije te država potpisnica Ugovora o Europskom gospodarskom prostoru.
  • Intelektualno vlasništvo ili "IP" ili „IV“: znači patenti (uključujući prava na i/ili izume), trgovačke marke, uslužne oznake, prava na dizajn, Aplikacije za bilo što od navedenog, autorska prava (uključujući buduća autorska prava), know-how, trgovinu ili nazivi tvrtki, prava na i/ili na nazive internetskih domena i adrese web stranica, good-will povezan s bilo čim od prethodno navedenog, prava na baze podataka, poslovne tajne i sva druga prava intelektualnog vlasništva, uključujući sva ponovna izdavanja, nastavke, obnove, izvedenice i proširenja prava u bilo čemu od gore navedenog, u svakom slučaju koji postoji u bilo koje vrijeme u bilo kojem dijelu svijeta (bez obzira jesu li registrirani ili neregistrirani).
  • Internet stranica: https://www.kyc.hr.
  • Klijent u smislu ovih Općih uvjeta poslovanja znači: korisnik računa u Aplikaciji kojom Društvo pruža svoje usluge.
  • Know-How: znači ne patentirane tehničke informacije (uključujući informacije koje se odnose na izume, otkrića, koncepte, metodologije, modele, postupke istraživanja, razvoja i testiranja; rezultate eksperimenata, testova i ispitivanja; procese, tehnike i specifikacije; podatke o kontroli kvalitete, analize, izvješća i podnesci) koji nije u javnoj domeni.
  • Korisnički račun: je Klijentu dodijeljeni dio Aplikacije, kroz koji Klijent unosi i ažurira svoje matične podatke te unosi podatke nužne za provođenje Usluge koja je predmet Ugovora između Klijenta i Društva.
  • Osoba povezana sa sankcioniranom državom: jest pojedinac koji zakonito boravi u Republici Hrvatskoj odnosno državi u kojoj posluje Društvo, odnosno u bilo kojoj drugoj državi unutar EU-a ili Europskog gospodarskog prostora (EGP), SAD-a, UK-a, Australije i Kanade s ekvivalentnim programom sankcija, a koji je po državljanstvu i/ili po mjestu rođenja povezan sa sankcioniranom državom ili područjem.
  • Osobni podatak: je svaki podatak koji se odnosi na pojedinca čiji je identitet utvrđen ili se može utvrditi (u nastavku: Ispitanik); pojedinac čiji se identitet može utvrditi jest osoba koja se može identificirati izravno ili neizravno, osobito uz pomoć identifikatora kao što su ime, identifikacijski broj, podaci o lokaciji, mrežni identifikator ili uz pomoć jednog ili više čimbenika svojstvenih za fizički, fiziološki, genetski, mentalni, ekonomski, kulturni ili socijalni identitet tog pojedinca.
  • Obrada: znači svaki postupak ili skup postupaka koji se obavljaju na osobnim podacima ili na skupovima osobnih podataka, bilo automatiziranim bilo ne automatiziranim sredstvima kao što su prikupljanje, bilježenje, organizacija, strukturiranje, pohrana, prilagodba ili izmjena, pronalaženje, obavljanje uvida, uporaba, otkrivanje prijenosom, širenjem ili stavljanjem na raspolaganje na drugi način, usklađivanje ili kombiniranjem.
  • Ograničavanje obrade: znači označavanje pohranjenih osobnih podataka s ciljem ograničavanja njihove obrade u budućnosti.
  • Paket usluga: kombinacija više Usluga Društva koje Klijent ugovara i aktivira ili namjerava ugovoriti i aktivirati, a koje su sadržane u Paketu usluga Društva s jedinstvenom naknadom. Uz osnovne Usluge, Paket usluga može sadržavati i dodatne usluge i pogodnosti, a preduvjet za ugovaranje jest da Klijent ima aktiviranu, odnosno plaćenu Pretplatu za buduće razdoblje. Sadržaj Paketa usluga dostupan je na Internetskoj stranici Društva.
  • Pretplata: je osnovni način korištenja Usluge koju Klijent ugovara s Društvom, a odnosi se na plaćanje novčane naknade za određeno buduće vremensko razdoblje korištenja Usluge. Sam iznos Pretplate ovisi o vremenskom razdoblju na koji se Pretplata ugovara i broju Usluga koje su uključene u Paket usluga.
  • Primjedba (prigovor): je svaka primjedba Klijenta različita od reklamacije, a odnosi se na kvalitetu Usluge, karakteristike proizvoda i sl., kao i svih drugih aspekata Klijentovog odnosa s Društvom u kojima Klijent smatra da su mu povrijeđena njegova prava. Inicijator primjedbe je Klijent.
  • Pseudonimizacija: znači obrada osobnih podataka na način da se osobni podaci više ne mogu pripisati određenom Ispitaniku bez uporabe dodatnih informacija, pod uvjetom da se takve dodatne informacije drže odvojeno te da podliježu tehničkim i organizacijskim mjerama kako bi se osiguralo da se osobni podaci ne mogu pripisati pojedincu čiji je identitet utvrđen ili se može utvrditi.
  • Račun: vidi definiciju pod Korisnički račun.
  • Radni dan: svaki dan osim subote, nedjelje, blagdana i neradnih dana u Republici Hrvatskoj određenih zakonom.
  • Reklamacija: je svaki prigovor Klijenta na iznos ponuda, računa, pogrešnih plaćanja, prikaz prometa, aktivnostima po Korisničkom računu i sl. Inicijator reklamacije je Klijent.
  • Sandbox okruženje: znači testno okruženje za klijente za simulaciju API zahtjeva i testiranje njihove integracije sa softverom.
  • Sankcije: označuju gospodarske, financijske, trgovinske ili druge mjere ograničenja koje su na snazi, a koje, među ostalim, uključuju potpun ili djelomičan prekid gospodarskih odnosa, zabranu pružanja pojedinih ili svih Usluga, ograničenja raspolaganja imovinom te druga slična ograničenja određena:
    • pravnim aktima Ujedinjenih naroda ili drugih međunarodnih organizacija, koji obvezuju Republiku Hrvatsku, ili
    • propisima Republike Hrvatske ili odlukama Vlade Republike Hrvatske ili drugih nadležnih tijela Republike Hrvatske, ili
    • propisima Europske unije ili odlukama Vijeća Europske unije, Europske komisije ili drugih nadležnih tijela Europske unije, ili
    • propisima Sjedinjenih Američkih Država (SAD) ili odlukama državnih tijela SAD-a, uključujući Ured za kontrolu strane imovine američkog Ministarstva financija (OFAC), ili
    • propisima Ujedinjenog Kraljevstva (UK) ili odlukama državnih tijela UK-a, uključujući Ured za provedbu financijskih sankcija (Office of Financial Sanctions Implementation – OFSI), ili
    • propisima ili odlukama državnih tijela bilo koje druge države na čijem području Društvo pruža Usluge, bilo neposredno ili posredstvom svojih podružnica, predstavništva ili zastupnika.
  • Sankcionirana država: je svaka država ili područje koje je pod Sankcijama ili protiv čije su vlade ili druge vladajuće strukture, odnosno tijela izvršne vlasti usmjerene Sankcije; lista država i područja protiv kojih je uveden opsežan paket zabrana i država protiv kojih je uveden uži paket zabrana dostupna je na Internetskim stranicama Društva.
  • Sankcionirana osoba: označuje bilo koju fizičku ili pravnu osobu, međunarodnu organizaciju ili subjekt bez pravne osobnosti protiv kojih su usmjerene Sankcije, odnosno pravni subjekt koji je u vlasništvu jedne ili više sankcioniranih osoba ili kojeg kontrolira jedna ili više sankcioniranih osoba navedenih na sankcijskim listama.
  • Treća strana: je fizička ili pravna osoba, državno ili drugo tijelo, osim ispitanika, voditelja zbirke osobnih podataka ili izvršitelja obrade osobnih podataka i osoba koje voditelj zbirke ili izvršitelj obrade izravno ovlasti na obradu osobnih podataka.
  • Ugovor: je pravni akt kojim se reguliraju prava i obveze između osoba koje su pristupile sklapanju Ugovora.
  • Usluga: se odnosi na provođenje radnji od strane Društva koje su usmjerene na ispunjavanje Klijentovih obveza prema Zakonu, a koje se odnose na upravljanje, odnosno minimiziranje rizika od sprječavanja pranja novca i financiranja terorizma krajnjeg korisnika Klijentovih usluga.
  • Viša sila uključuje:
    • svaki požar, štrajk, pobunu, građanske nemire, lockout (ograničavanje slobode kretanje), teroristički čin, rat, industrijske akcije, građanski nemiri ili zlonamjerna šteta;
    • sve prirodne katastrofe kao što su poplave, oluje, tornada, potresi i vodeni valovi koji su posljedica potresa, erupcije vulkana, uragani, pad meteora i sl.;
    • svaka epidemija, pandemija ili javnozdravstvena hitnost od nacionalne ili međunarodne važnosti;
    • bilo koji akt ili propis vlade, nadnacionalnog tijela ili vlasti za koji Društvo vjeruje da ga sprječava u pružanju bilo koje ili svih Usluga prema Klijentu;

tehnički kvarovi u prijenosnim, komunikacijskim ili računalnim uređajima uključujući kvarove struje i kvarove elektroničke opreme ili opreme, drugih komunalnih usluga, transportne ili telekomunikacijske mreže;

    • u vezi s radom Aplikacije, neuspjeh bilo kojeg dobavljača, prodavača, podizvođača ili trgovačkog društva s kojim je Društvo sklopilo ugovor o obavljanju određene poslovne usluge (primjerice, hosting društvo ili podatkovni centar);
    • u vezi s Uslugama:
  • neuspjeh bilo kojeg dobavljača ili pružatelja usluga za nas u vezi s Uslugama koje pružamo;
  • događaj koji značajno remeti kvalitetu pružene usluge, što može uključivati (ali nije ograničeno na) primjerice nedostupnost poslužitelja društva koja objavljuje sankcijske liste i druge slične podatke koji su predmet Usluge;
  • Voditelj zbirke osobnih podataka: je fizička ili pravna osoba, državno ili drugo tijelo koje utvrđuje svrhu i način obrade osobnih podataka. Kada je svrha i način obrade propisan zakonom, istim se zakonom određuje i voditelj zbirke osobnih podataka.
  • Zakon je Zakon o sprječavanju pranja novca i financiranja terorizma.
  • Zbirka osobnih podataka je svaki strukturirani skup osobnih podataka koji je dostupan prema posebnim kriterijima, bilo centraliziranim, decentraliziranim, ili raspršenim na funkcionalnom ili zemljopisnom temelju i bez obzira na to da li je sadržan u računalnim bazama osobnih podataka ili se vodi primjenom drugih tehničkih pomagala ili ručno.

Sljedeća pravila, također, se primjenjuju u tumačenju Ugovora između Društva i Klijenta, osim kada je iz konteksta jasno da se pravilo ne primjenjuje:

  • riječ u jednini uključuje množinu, i obrnuto;
  • riječ koja sugerira jedan rod uključuje i druge rodove;
  • ako je riječ ili izraz definiran, svaki drugi gramatički oblik te riječi ili izraza ima odgovarajuće značenje i
  • ako je dan primjer bilo čega (uključujući pravo, obvezu ili koncept), kao što je rečeno da uključuje nešto drugo, primjer ne ograničava opseg te stvari.

3. Usluga

Usluga koje Društvo pruža Klijentima sastoje se od niza radnji koje se odnose na prikupljanje, provjeru i obradu podataka krajnjih korisnika usluge Klijenta, a sve sukladno odredbama Zakona.

Neki od uvjeta u ovom Ugovoru odnose se samo na određene Usluge. Ako ne koristite tu Uslugu, tada uvjeti koji se primjenjuju na takvu Uslugu neće biti dio vašeg Ugovora s nama. Uvijek ćemo biti jasni koji se uvjeti odnose na koju Uslugu, ali kontaktirajte nas ako nešto nije jasno.

Društvo ne podnosi nikakva izvješća u ime Klijenta trećim pravnim osobama. Usluge su izričito ograničene samo na pružanje dodatnih informacija kao podršku Klijentovim poslovnim procesima za borbu protiv sprječavanja pranja novca i financiranja terorizma. Pristupanjem Uslugama Društva, Klijent je suglasan da neće koristiti nikakve Usluge za:

  • za utvrđivanje podobnosti potrošača za kredit ili osiguranje;
  • u vezi s preuzimanjem rizika individualnog osiguranja;
  • u vezi s procjenom potrošača za zapošljavanje, napredovanje, premještaj ili zadržavanje kao zaposlenika, izvođača ili sličnog položaja;
  • u vezi s bilo kojom drugom dopuštenom svrhom ili
  • u bilo koji drugi način koji bi uzrokovao da se korištenje Usluga tumači kao prijava krajnjeg korisnika usluge Klijenta od strane bilo kojeg subjekta koji ima nadležnost nad Društvom ili Klijentom. Klijent se nadalje slaže da neće poduzimati nikakve negativne radnje, u cijelosti ili djelomično, na temelju podataka iz Usluga, protiv bilo kojeg krajnjeg korisnika Klijenta, osim onih definiranih Zakonom.

4. Prijava za korištenje naše Usluge

Za uspješno prijavljivanje za Uslugu, morate ispuniti obrazac za otvaranje Korisničkog računa u Aplikaciji, kojoj se pristupa preko Internet stranice, morate nam dati točne informacije koje od vas tražimo kako bismo vas mogli identificirati i izraditi ponudu koja će vam biti dostavljena kroz Aplikaciju.

Zadržavamo diskrecijsko pravo odbiti vašu prijavu za otvaranjem Korisničkog računa, odnosno korištenje Usluga u Aplikaciji i bez navođenja ikakvog razloga za to.

Možemo, s vremena na vrijeme, zahtijevati dodatne informacije i/ili dokumente ili pojašnjenja informacija i/ili dokumenata koje ste nam dostavili.

Ako se bilo koja informacija koju ste nam dostavili prema ovoj klauzuli ‎4. promijeni, trebali biste nas obavijestiti, pismenim putem, što je prije moguće, nakon što se promjena dogodi ili sami ažurirati podatke kroz vaš Korisnički račun.

Podaci koje nam dajete moraju biti potpuni, točni i ne smiju dovoditi u zabludu. Ako nam ne dostavite potrebne podatke ili ako dostavite netočne, nepotpune ili obmanjujuće podatke, nećemo vam moći otvoriti Račun u Aplikaciji ili, ako već imate Račun, isti možemo zamrznuti, blokirati ili zatvoriti.

5. Korištenje naše Usluge

U Aplikaciji ćete moći upravljati svojim podacima i pristupati im te koristiti sve Usluge na koje ste se pretplatili.

Usluge i Aplikacija pružaju se "kakve jesu" i "kako su dostupne", bez ikakvog predstavljanja ili jamstva bilo koje vrste, uključujući da će biti bez prekida, promptne, dostupne, pouzdane, potpune, bez grešaka ili da će zadovoljiti vaše individualne zahtjeve ili biti kompatibilne s vašim hardverom ili softverem, osim ako je drugačije navedeno u ovom Ugovoru. Društvo nije odgovorno za bilo kakva kašnjenja, neuspjele isporuke ili drugu štetu koja proizlazi iz takvih problema.

Vaša je odgovornost osigurati da sustav putem kojeg pristupate Aplikaciji (uključujući opremu i softver) bude u skladu s tehničkim zahtjevima kako je opisano na našoj Internet stranici.

Usluge koje pružamo možda neće biti dostupne u zemljama u kojima je njihova upotreba zabranjena lokalnim zakonima. Ako ste u nedoumici, obratite se pravnom savjetniku. Nećemo biti odgovorni za korištenje naših Usluga od strane osoba u zemljama u kojima je upotreba takvih Usluga zabranjena, a dostupnost takvih Usluga na bilo kojem teritoriju ili jurisdikciji ne bi se trebala tumačiti kao bilo kakvo priznanje s naše strane zakonitosti pružanja takve Usluge na tom području ili jurisdikciji.

Ovime vam se dodjeljuje ograničena, neisključiva licencija, koja se ne može podlicencirati, za pristup i korištenje Usluga i sadržaja Aplikacije. Međutim, takva licencija podliježe ovim Uvjetima i ne uključuje:

  • bilo kakvu preprodaju ili komercijalnu upotrebu Usluga ili sadržaja Aplikacije u njima;
  • prikupljanje i korištenje popisa proizvoda ili usluga, slika ili opisa;
  • distribuciju, javno izvođenje ili javno prikazivanje bilo kojeg sadržaja;
  • mijenjanje ili bilo koje drugo korištenje izvedenih usluga ili sadržaja ili bilo kojeg njihovog dijela;
  • korištenje bilo kakvog rudarenja podataka, robota ili sličnih metoda prikupljanja ili ekstrakcije podataka;
  • preuzimanje (osim predmemoriranja stranice) bilo kojeg dijela Usluga, sadržaja Aplikacije ili bilo koje informacije sadržane u njima, osim ako je to izričito dopušteno na Uslugama i
  • bilo kakvo korištenje Usluga ili sadržaja Aplikacije osim u predviđene svrhe. Svako korištenje Usluga ili sadržaja osim na način koji je ovdje izričito naveden, bez prethodnog pisanog dopuštenja Društva, strogo je zabranjen i može rezultirati raskidom Ugovora na štetu Klijenta i/ili sudskom tužbom. Takvo neovlašteno korištenje također može kršiti primjenjive zakone, uključujući bez ograničenja zakone o autorskim pravima i zaštitnim znakovima te primjenjive komunikacijske propise i statute. Osim ako nije izričito navedeno ovdje ili drugačije od strane Društva, ništa u ovim Uvjetima neće se tumačiti kao davanje bilo kakve licencije za prava intelektualnog vlasništva, bilo eksplicitno, implicitno ili na neki drugi način. Ova licencija se može opozvati u bilo kojem trenutku. Bez obzira na bilo što suprotno u ovim Uvjetima, Usluge i sadržaj Aplikacije mogu sadržavati softverske komponente koje podliježu zasebnim licenčnim uvjetima, u kojem slučaju će se ti licenčni uvjeti primjenjivati na pristup i korištenje takvih softverskih komponenti.

6. Marketing i promocije

Sve promocije koje nudimo imat će posebne odredbe i uvjete koji se primjenjuju na tu promociju. Možemo promijeniti ili prestati pružati promociju u skladu s odredbama i uvjetima te promocije.

Naše Usluge ne uključuju pružanje savjeta.

Za svako savjetovanje Klijent sa Društvom može sklopiti novi ugovor o poslovnoj suradnji s komercijalnim uvjetima koji neće biti u povezani s korištenjem Aplikacije.

Društvo će u sklopu marketinških i promotivnih aktivnosti Klijentima nuditi samo Usluge povezane s aplikacijama, softverskim rješenjima i Uslugama koje se u njegovom vlasništvu.

Društvo neće prodavati vaše osobne podatke trećim osobama kako bi vam iste slale marketinške i promotivne materijale.

7. Čuvanje vašeg Računa i Aplikacije sigurnom

Vaša je odgovornost poduzeti sve razumne korake kako biste zaštitili svoj Korisnički račun u Aplikaciji. Na primjer, svoje sigurnosne podatke, kao što su korisničko ime i lozinka, trebali biste držati u tajnosti. Trebali biste odabrati lozinku koju nije lako pogoditi (kao što je korištenje kombinacije velikih i malih slova, brojeva i simbola) i koja je jedinstvena lozinka za vaš Korisnički račun. Preporučujemo da ne koristite ponovno lozinku koju ste prethodno koristili za druge platforme/usluge.

Ako mislite da netko drugi zna vaše podatke za korištenje i upravljanje Korisničkim računom morate ih odmah promijeniti i kontaktirati nas što je prije moguće.

Možemo blokirati pristup našim Uslugama i/ili vašem Korisničkom računu ako smatramo da je to potrebno iz sigurnosnih ili pravnih razloga.

Možemo vas kontaktirati kako bismo vam pružili nove sigurnosne podatke ili vas kontaktirati kako bismo od vas zatražili da promijenite svoje sigurnosne podatke. Kontaktiranje će se vršiti isključivo na podatke koje se unijeli prilikom prijave za otvaranje Korisničkog računa.

Ne smijete dati nijednoj trećoj strani (uključujući maloljetnike) nikakav pristup i/ili kontrolu nad vašim Korisničkim računom. Ako odlučite drugoj osobi dati pristup i/ili kontrolu nad vašim Korisničkim računom, činite to na vlastiti rizik i mi nećemo biti odgovorni za odluke te treće strane.

Ne smijete slati poruke ili učitavati na web stranice viruse, trojanske konje, robote, indekse, makro programe i/ili naredbe, crve ili druge rutine, odnosno skripte računalnog programiranja, algoritme i sl. čija je namjera oštetiti, ometati, presresti ili eksproprirati Internet stranicu, Aplikaciju, bilo koji sustav ili informacije.

Ne smijete lažno tvrditi da ste povezani s drugom osobom ili entitetom.

Ne smijete zaobilaziti sve mjere koje provodi Društvo s ciljem sprječavanja kršenja Općih uvjeta Usluge i/ili neovlaštenog korištenja Usluge.

Bit ćete u skladu sa svim važećim lokalnim, državnim, nacionalnim i stranim zakonima, ugovorima, propisima i konvencijama u vezi s vašom upotrebom, uključujući bez ograničenja one koje se odnose na privatnost podataka, međunarodne komunikacije i izvoz tehničkih ili osobnih podataka iz mjesta koja nisu mjesta s kojih Društvo kontrolira i upravlja Uslugama. Nadalje, izričito se slažete da nećete kršiti prava javnosti ili privatnosti bilo koje osobe, niti klevetati bilo koju osobu ili entitet.

8. Komunikacija s vama

Dali ste izričit pristanak da s vama komuniciramo putem Aplikacije. To uključuje obavještavanje o promjenama našeg Ugovora s vama, kao i slanje push obavijesti. Također, možemo komunicirati s vama korištenjem drugih metoda, na primjer ako to zahtijeva mjerodavno pravo, kao što su e-pošta, telefon, faks, pošta i/ili bilo koje drugo sredstvo komunikacije. Koristit ćemo podatke za kontakt koje ste nam dali kada ste se prijavili za Usluge i koje ste nam ažurirali.

Ako se vaši podaci promijene, uključujući adresu e-pošte, brojeve za kontakt, ime, kućnu adresu, državu sjedišta, morate nas obavijestiti što je prije moguće. Ako nas obavijestite, možda nećete dobiti važne informacije od nas ili vam možda Društvo neće biti u stanju pružiti željenu Uslugu.

Naš Ugovor s vama i sve informacije, izjave i obavijesti između vas i nas bit će na hrvatskom jeziku i mi ćemo komunicirati na hrvatskom. Ako vam dostavimo dokumente na drugom jeziku, a postoji nedosljednost, hrvatska verzija će prevladati.

Ako imate bilo kakvih pitanja o Ugovoru ili želite razgovarati s nama, možete nas kontaktirati na sljedeće načine:

  • putem adrese elektroničke pošte: ××××@kyc.hr;
  • putem modula Poruke u Aplikaciji.

9. Naknade

Obzirom na pružanje Usluga, Klijent će platiti naknade navedene u dostavljenom mu obrascu Ponude na način naveden u ovom Ugovoru i/ili primjenjivom obrascu Ponude.

Sve naknade navedene Klijentu ne uključuju poreze koje će (gdje je primjenjivo) Društvo dodati svojim Računima po odgovarajućoj stopi. Sva plaćanja prema Društvu bit će u valuti navedenoj u Ponudi.

Osim ako nije drugačije navedeno u Ponudi, Klijent će platiti svaki Račun koji mu dostavi Društvo u cijelosti u roku od 15 dana od datuma Računa jer u protivnom neće moći koristiti Uslugu Društva. Vrijeme za plaćanje bit će od ključne važnosti. Klijent ne smije uskratiti plaćanje bilo kojeg Računa ili drugog iznosa koji duguje Društvu zbog bilo kakvog prava prijeboja ili protutužbe koje Klijent može imati, ili tvrdi da ima, ili iz bilo kojeg drugog razloga.

U slučaju neplaćanja Računa do datuma dospijeća, Klijent je dužan platiti penale u vidu zakonske zatezne kamate od datuma dospijeća Računa do izvršenja plaćanja u cijelosti. U slučaju neplaćanja Računa u navedenom vremenskom roku, Društvo može onemogućiti Klijenta u korištenju Usluge, a ako Društvo u procesu onemogućavanja i kasnijeg omogućavanja korištenja Usluge Klijentu pretrpi troškove veće od 10€, Društvo može tražiti dodatnu naknadu od Klijenta nakon predočenja dokumentacije kojom će potvrditi nastanak navedenih troškova.

Prekomjerna potrošnja po odabranom modelu Pretplate

U slučaju kada Klijent unutar odabranog modela Pretplate konzumira Uslugu u većem volumenu nego što je to predviđeno odabranom i plaćenom modelu Pretplate, Društvo će Klijentu za prekomjernu potrošnju ispostaviti dodatni Račun.

Iznos na dodatnom Računu izračunat će se na sljedeći način. Društvo će izračunati jedinični trošak svake pretrage sukladno odabranom i plaćenom modelu Pretplate na način da će iznos Pretplate (bez iznosa poreza i sličnih davanja) podijeliti s brojem pretraga koje su uključene u taj model Pretplate. Jedinični trošak pretrage će se pomnožiti s brojem pretraga koje su premašile broj pretraga koje su uključene u odabrani i plaćeni model Pretplate (ukupan broj obavljenih pretraga u razdoblju Pretplate minus broj uključenih, tj. kupljenih pretraga po odabranom modelu Pretplate). Klijentu će za navedeni iznos biti dostavljen Račun koji će biti uvećan za sva porezna i slična davanja.

10. Izvanredni događaji

Ako se dogodi izvanredni događaj (npr. Viša sila), dostupnost i brzina bilo koje ili svih naših Usluga i dostupnost različitih funkcionalnosti koje možemo pružiti kao dio bilo koje ili svih naših Usluga, kao i bilo koja od naših obveza prema ovom Ugovoru može kasniti, možda neće biti dostupna ili se možda neće provesti. Nećemo biti odgovorni za bilo kakve gubitke koji na strani Klijenta nastanu kao rezultat toga.

Uložit ćemo komercijalno razumne napore za nastavak normalnog rada naših Usluga nakon što se dogodi izvanredni događaj (viša sila).

Obavijestit ćemo vas pisanim putem što je prije moguće da se dogodio izvanredni događaj i njegovo očekivano trajanje.

11. Naša odgovornost za gubitke

Nismo odgovorni za štetu, troškove, gubitak, odgovornost, zahtjeve za kompenzacijom ili troškove koje ste napravili ili pretrpjeli, izravno ili neizravno prema ili u vezi s:

  • svakom radnjom ili neaktivnošću koju poduzimamo u skladu s našim pravima i obvezama prema ovom Ugovoru, uključujući kao odgovor na vaše kršenje Ugovora;
  • bilo koje radnje ili ne djelovanja koje poduzimamo kako bismo bili u skladu s mjerodavnim zakonom ili kako bismo se pridržavali bilo koje upute regulatornog tijela ili pravnog tijela;
  • ne možete pristupiti bilo kojoj od naših Usluga zbog internetske veze ili vaš uređaj ne ispunjava tehničke zahtjeve navedene na našoj Internet stranici;
  • bilo koji čin ili nedjelovanje bilo koje treće strane uključujući komercijalnu treću stranu ili bilo koju vladu, regulatorno tijelo ili pravno tijelo;
  • svako planirano ili bitno održavanje naših sustava;
  • bilo koji izvanredni događaj;
  • bilo koje vaše djelovanje ili nedjelovanje kojim kršite ovaj Ugovor; postupate na prijevaru, s velikim nemarom ili namjerno ne ispunjavate obveze; niste nas obavijestili, što je prije moguće, o promjenama vaših podataka, uključujući adresu e-pošte, kontakt brojeve, ime, kućnu adresu, državu sjedišta; ne čuvate pojedinosti svog Korisničkog računa i/ili Aplikacije na sigurnom i
  • sve novčane kazne trećih strana, naknade, troškovi i pristojbe koje imate korištenjem Usluga ili Aplikacije.

Branit ćete, obeštetiti i osloboditi Društvo od svih potraživanja, troškova, šteta, gubitaka, obveza i izdataka (uključujući odvjetničke naknade i troškove) koji proizlaze iz ili u vezi s potraživanjem treće strane u vezi s vašom upotrebom Usluge, odnosno ispunjavanjem obveza prema Zakonu.

Društvo nije odgovorno za aktivnosti treće strane ili sadržaj koje iste objavljuju, aplikacije ili stranice ("Usluge trećih strana"). Na primjer, dijelovi Usluga mogu biti integrirani ili povezani sa stranicama, platformama i aplikacijama trećih strana koje Društvo ne kontrolira. Društvo ne preuzima odgovornost za kvalitetu usluge trećih strana. Primjerice, ako Usluzi pristupate ili je koristite putem mobitela (Apple ili Androida ili bilo koje druge platforme), to su Usluge trećih strana.

Klijent je upoznat s činjenicom kako je krajnja obveza provođenja radnji propisanih Zakonom na strani Klijenta te kako je konačna ocjena o sumnjama na radnje koje su propisane Zakonom na Klijentu, a Usluge koje Društvo pruža klijentu smatraju se dodatnim informacijama.

Klijent je upoznat sa činjenicom kako Društvo nije odgovorno za prijavljivanje sumnji na radnje koje su opisane Zakonom nadređenim institucijama te je isto isključiva obveza Klijenta.

Bez obzira na gore navedeno:

  • kada je Društvo i druga osoba (kao što je pružatelj usluga plaćanja) odgovorni prema vama u pogledu iste stvari ili stavke, slažete se da naša odgovornost prema vama neće biti povećana bilo kojim ograničenjem odgovornosti s kojim ste se složili kod druge osobe ili zbog vaše nemogućnosti povrata od te druge osobe iznad onoga što bi naša odgovornost bila da takvo ograničenje nije dogovoreno i/ili da je ta druga osoba platila svoj udio;
  • ako pretrpite bilo kakav gubitak, odgovornost, trošak ili izdatak ("Gubitak") za koji bismo inače bili zajedno i pojedinačno ili zajednički odgovorni s bilo kojom trećom stranom ili trećim stranama, opseg u kojem će se takav Gubitak koju možete nadoknaditi od nas (za razliku od bilo koje treće strane) ona će biti ograničena tako da bude razmjerna ukupnom našem doprinosu ukupnoj krivnji za takav Gubitak, prema dogovoru između svih relevantnih strana ili, u nedostatku sporazuma, kako je odredio nadležni sud Zagrebu.

12. Priznanja, izjave i jamstva

Prihvaćate, izjavljujete i jamčite da:

  • imate više od 18 godina i sposobni ste sklopiti ovaj Ugovor;
  • imate zakonsko pravo sklopiti pravno obvezujući ugovor s nama u skladu sa zakonima koji uređuju nadležnost koja se na vas odnosi;
  • vi ste isključivo i potpuno odgovorni za vlastitu usklađenost s primjenjivim zakonima u vašoj nadležnosti;
  • imate sve potrebne suglasnosti i ovlaštenje za sklapanje ovog Ugovora i/ili korištenje Usluga;
  • osim ako smo se pismeno drugačije dogovorili, djelujete u svoje ime, a ne kao agent, odvjetnik, povjerenik ili predstavnik bilo koje druge osobe;
  • da su sve informacije i dokumenti koje dostavite istiniti, točni, potpuni i da ne dovode u zabludu;
  • naša procjena vašeg korištenja Usluga vrši se na temelju informacija i dokumenata koje ste dostavili i možemo se osloniti na informacije i dokumente koje ste dostavili i nismo odgovorni za bilo kakvu štetu ili gubitke koji mogu proizaći iz bilo kojeg netočnosti;
  • našim Uslugama ćete pristupati i koristiti ih samo za svoju osobnu korist;
  • niti sklapanje ovog Ugovora, niti korištenje Usluga, niti davanje bilo koje druge upute neće prekršiti bilo koji zakon, pravilo ili propis koji se na vas odnosi;
  • niste i nećete prenijeti ili prenijeti zlonamjerni kod u aplikaciju ili na drugi način koristiti bilo koji elektronički uređaj, softver, algoritam i/ili metodu trgovanja ili strategiju koja ima za cilj manipulirati bilo kojim aspektom Aplikacije i
  • koristit ćete Usluge koje nudimo u skladu s ovim Ugovorom iskreno, pošteno i u dobroj vjeri.

13. Ustup i novacija

Možemo dodijeliti, prenijeti i/ili preinačiti ovaj Ugovor i/ili bilo koje od naših prava i/ili obveza na drugu tvrtku.

Ne smijete dodijeliti, prenijeti i/ili preinačiti ovaj Ugovor i/ili bilo koje od svojih prava i/ili obveza na drugu osobu, bilo po sili zakona ili na neki drugi način, ili na trajnoj ili privremenoj osnovi, bez našeg prethodnog pismenog pristanka.

14. Promjena uvjeta našeg Ugovora s vama

Naš tim za korisničku podršku nije ovlašten mijenjati ili odustajati od bilo kojeg uvjeta u našem Ugovoru s vama.

S vremena na vrijeme možemo mijenjati naš Ugovor s vama. Na primjer, možda ćemo morati dodati nove uvjete ili izmijeniti postojeće uvjete kako bi odražavali promjene u:

  • naše poslovanje, naše proizvode ili način na koji ih pružamo;
  • sustave koje koristimo; i/ili
  • primjenjivi zakon ili propis ili preporuke industrije. Također možemo napraviti promjene iz razloga koji ovdje nisu navedeni, ali uvijek ćemo postupiti razumno ako to učinimo.

Obavijestit ćemo vas ako promijenimo uvjete Ugovora s vama najmanje dva (2) mjeseca prije nego što promjena treba stupiti na snagu.

Možda ćemo vas ponekad obavijestiti nakon što smo napravili promjenu. To ćemo učiniti samo ako vam promjena koristi ili vas ne stavlja u nepovoljan položaj.

Vaš nastavak korištenja Usluga smatrat ćemo prihvaćanjem bilo kakvih promjena Ugovora. Ako se ne slažete s promjenom, kontaktirajte nas i možemo vam pomoći da zatvorite svoj Korisnički račun.

15. Prestanak Ugovora

Ako umrete ili postanete poslovno nesposobni, a vaši zakonski nasljednici ili predstavnici žele zatvoriti Korisnički račun, zato nam moraju dostaviti službene propisno ovjerene pravne dokumente od primjenjivih tijela u relevantnim jurisdikcijama.

Ugovor i ostali ugovori kojima su ugovorene Usluge koje pruža Društvo prestaju:

  • izvršenjem radnji iz Ugovora;
  • istekom roka ako su zaključeni na određeno vrijeme,
  • otkazom Ugovora ili
  • smrću Korisnika računa.

Korisnik računa obvezan je u cijelosti izvršiti sve obveze iz Ugovora nastale do dana prestanka Ugovora.

U slučaju otkaza Ugovora sve naknade koje terete Korisnički račun, a naplaćuju se periodično u skladu s Cjenikom naplatit će se razmjerno vremenu trajanja Ugovora.

Korisnik Korisničkog računa može jednostrano pisanim putem otkazati Ugovor s otkaznim rokom od mjesec dana. Zahtjev za Raskid Ugovora treba biti potpisan od Korisnika Korisnika računa te dostavljen Društvu na kontakte navedene u Ugovoru (točka 8.).

Ako je Klijentu preostalo razdoblje pretplate kraće od 30 dana, raskid Ugovora se neće provesti, nego će Društvo, odnosno Aplikacija, automatski po preostalom razdoblju korištenja Usluge status Klijenta staviti u neaktivni te će mu tom radnjom biti onemogućeno aktivno korištenje Aplikacije (Klijent će moći samo koristit dio za obnovu Pretplate). Po isteku postojeće aktivne Pretplate, Klijent nema nikakvih obveza prema Društvu.

Dan primitka zahtjeva za raskid Ugovora jest dan kada je on zaprimljen u Društvu te se Ugovor otkazuje na isti dan u sljedećem mjesecu; ako je otkaz zaprimljen 31., a sljedeći mjesec ima 30 dana (ili u veljači 28./29.), tada se Ugovor otkazuje posljednjeg dana u sljedećem mjesecu.

Otkaz Ugovora od strane Društva, Društvo može jednostrano otkazati Ugovor koji je zaključen na neodređeno vrijeme uz otkazni rok od dva mjeseca.

Ako je Klijentu preostalo duže vrijeme pretplate od roka navedenog u točci 15., Društvo će Klijentu vratiti proporcionalni dio uplaćenih sredstava sukladno točci 15.

Dan dostave otkaznog pisma jest dan njegova slanja na adresu elektroničke pošte Korisnika računa ili poštanskog pretinca u Aplikaciji.

Društvo može jednostrano otkazati Paket usluga ili pojedinu Uslugu u okviru Paketa usluga uz otkazni rok od dva mjeseca. Ako je moguće Društvo će Klijentu ostaviti mogućnost korištenja navedene usluge, u protivnom će biti izvršen proporcionalni povrat sredstava sukladno opisu u točci 15.

Korisnik računa i Društvo mogu u bilo kojem trenutku sporazumno raskinuti Ugovor i/ili Paket usluga.

Društvo ima pravo raskinuti Ugovor i/ili Paket usluga i s učinkom od dana slanja obavijesti o raskidu preporučenom pošiljkom ili slanjem poruke na pretinac elektroničke pošte ili u poštanski pretinac unutar Aplikacije u sljedećim slučajevima:

  • ako Korisnik računa krši odredbe Ugovora, posebice u slučaju postupanja protivno mjerodavnim propisima,
  • ako je Korisnik računa pri sklapanju Ugovora ili ugovora o pojedinoj dodatnoj usluzi ili naknadno za vrijeme trajanja tog Ugovora dostavio Društvu pogrešne ili neistinite osobne podatke ili druge podatke,
  • ako Društvo utvrdi ili posumnja na mogućnost kršenja odredaba Zakona i njegovih provedbenih propisa i/ili Sankcija ili Društvo utvrdi da je Korisnik računa Sankcionirana osoba i/ili poreznih propisa,
  • ako Korisnik računa na zahtjev Društva ne dostavi tražene podatke i dokumentaciju potrebnu za uspostavu i nastavak zasnovanog ugovornog odnosa u skladu s mjerodavnim propisima,
  • ako Klijent ne izvrši plaćanje ili zakasni s plaćanjem bilo koje novčane obveze po bilo kojem poslovnom odnosu s Društvom te ako nastanu druge okolnosti ili ako prijeti nastanak drugih okolnosti za koje Društvo može razumno pretpostaviti da povećavaju rizik da Korisnik računa neće uredno ispunjavati obveze po Korisničkom računu,
  • u drugim slučajevima određenim Ugovorom, ovim Općim uvjetima ili drugim sastavnim dijelovima Ugovora.

U gore opisanim situacijama Društvo Klijentu neće izvršiti isplatu preostalog dijela usluge sukladno modelu Pretplate koju je Klijent odabrao.

Iznimno, u slučaju kada je Ugovor zaključen na daljinu putem aplikacije ili drugog kanala putem kojeg je Društvo omogućilo sklapanje Ugovora digitalnim putem na daljinu, Društvo je ovlašteno raskinuti Ugovor s trenutačnim učinkom s danom slanja obavijesti o otkazu na verificiranu e-adresu Korisnika računa.

Raskid ugovora sklopljenog na daljinu Korisnik računa može, ne navodeći za to razloge i bez plaćanja naknada, raskinuti Ugovor sklopljen izvan poslovnih prostorija Društva u roku od 14 radnih dana od dana sklapanja bez navođenja razloga i plaćanja naknada ako Klijent nije konzumirao Usluge. Ako je Klijent konzumirao Uslugu, Raskid ugovora će se provesti sukladno točci 15. Ugovor se raskida obaviješću u pisanom obliku koju Korisnik računa podnosi osobno u poslovnici Društva ili putem javnobilježnički ovjerene obavijesti dostavljene Društvu poštom prije isteka roka za raskid ugovornog odnosa. Klijentu će u tom slučaju biti vraćen proporcionalan dio nepotrošene pretplate sukladno točci 15.

Izračun nepotrošenog iznosa pretplate

Izračun nepotrošenog iznosa pretplate napravit će se na sljedeće načine:

  • ako je klijent konzumirao Uslugu, odnosno izvršio određene pretrage svojih stranaka, Društvo će iznos nepotrošenog iznosa pretplate napraviti na sljedeći način. Prebrojat će se količina obavljenih pretraga Stranaka klijenata i stavit će se u omjer s brojem pretraga na koje Klijent ima pravu sukladno odabranom modelu Pretplate. Također, izračunat će se omjer broja dana korištenja usluge s brojem dana sukladno odabranom modelu Pretplate. Iznos povrata za neiskorišteni dio Pretplate izračunat će se na način da će se iznos koji je plaćen po Pretplati pomnožiti sa iznosom koji se dobije kada se 100% oduzme od većeg postotka koji je izračunat sukladno prije opisanom načinu.
  • Ako klijent nije konzumirao Uslugu, odnosno izvršio određene pretrage svojih stranaka, Društvo će iznos nepotrošenog iznosa pretplate napraviti tako da će izračunati broj dana korištenja usluge i taj broj staviti u omjer s brojem dana korištenja usluge sukladno odabranom modelu Pretplate. Iznos povrata za neiskorišteni dio pretplate će se dobiti na način da će se 100% oduzeti od postotka čiji je iznos opisan u prethodnoj rečenici te isti pomnožiti sa iznos koji je uplaćen za Pretplatu.

Prilikom izračuna nepotrošenog iznosa pretplate u obzir se neće uzimati iznosi koji se odnose na porezna i slična davanja po izdanom Računu, odnosno modelu Pretplate.

16. Osobni podaci i privatnost

Predani smo odgovornom postupanju s vašim podacima. Sklapanjem ovog Ugovora slažete se i potvrđujete da ste primili te da ste pročitali i razumjeli našu Politiku privatnosti, koja je također dostupna na Internet adresi Društva. Koristit ćemo vaše osobne podatke kako je navedeno u našoj Politiici privatnosti, ako imate bilo kakvih pitanja o načinu na koji koristimo vaše osobne podatke, možete nas kontaktirati, naši podaci za kontakt navedeni su u točci 8., kao i u našoj Politici privatnosti.

Osobni podaci koje smo prikupili od vas mogu se podijeliti s agencijama za sprječavanje prijevara koje će ih koristiti za sprječavanje prijevara i pranja novca te za provjeru vašeg identiteta. Ako se prijevara otkrije, mogli biste biti odbijeni za određene usluge, financije ili posao. Za dodatne pojedinosti pogledajte našu Politiku privatnosti.

17. Čuvanje zapisa

Društvo će čuvati podatke minimalno 5 godina, a ako je kojim zakonskim propisom predviđeno duže čuvanje svih ili nekih podataka ti podaci će se čuvati sukladno tom specifičnom zakonskom propisu.

Možemo voditi evidenciju o sadržaju i rezultatima svih pretraga koje provodimo na vama u skladu sa svim važećim i primjenjivim zakonima.

Dužni smo prijaviti sve razumne sumnje o aktivnostima na Korisničkom računu regulatornim tijelima. To može utjecati na naš odnos s vama što se tiče povjerljivosti. Ako smo prema zakonima obvezni suzdržati se od komunikacije s vama i/ili postupanja s vašim uputama, ne možemo prihvatiti odgovornost za posljedice spriječenosti u tome.

Možemo snimati telefonske razgovore sa ili bez upotrebe tona upozorenja i te snimke možemo koristiti kao dokaz za određenu svrhu ili u vezi sa sporovima, kao i za našu stalnu kontrolu kvalitete i program obuke. Također možemo voditi evidenciju svih e-poruka poslanih od strane nas ili nama. Sve te snimke i evidencije čuvat ćemo prema našem apsolutnom nahođenju i naše su vlasništvo te ih možemo koristiti u slučaju spora. Ne jamčimo da ćemo održavati takve snimke ili zapise niti da ćemo vam ih moći učiniti dostupnima. Pristajete na korištenje i prihvatljivost svake takve snimke kao dokaza u bilo kojem sporu ili očekivanom sporu između stranaka koji se odnosi na poslovanje između stranaka.

Resursi Društva i Korisnički račun Društva nisu predviđeni kao mjesto pohranjivanja arhivskih podataka kojim će Klijent nadležnom tijelu dokazivati provođenje radnji propisanih Zakonom te se Društvo ne obvezuje da će iste arhivske podatke posjedovati i biti u mogućnosti dostavit Klijentu.

Klijent arhivske podatke kojim će dokazivati radnje propisane Zakonom mora voditi i čuvati unutar vlastitih resursa i poslovnih prostorija (kako fizičkih tako i informatičkih, odnosno virtualnih).

18. Naše intelektualno vlasništvo

Sva prava intelektualnog vlasništva u Aplikaciji i sav sadržaj uključen ili dostupan kao dio naših Usluga naše je vlasništvo ili vlasništvo Društva, njegovih podružnica ili njegovih davatelja licencija i zaštićen je od strane lokalnih i međunarodnih zakona koji se odnose na zaštitu intelektualnog vlasništva.

U skladu s odredbama ovog Ugovora, dali smo vam ograničenu licenciju za korištenje Aplikacije, isključivo za vašu osobnu upotrebu i korist u skladu s uvjetima ovog Ugovora.

Ne smijete, modificirati, kopirati, prikazivati, distribuirati ili komercijalno iskorištavati bilo koja od naših Prava intelektualnog vlasništva ili materijala, uklanjati bilo kakve obavijesti o vlasništvu iz bilo kojeg od naših Prava intelektualnog vlasništva, vršiti obrnuti inženjering bilo kojeg od naših proizvoda (to jest, reproducirati ih nakon detaljno ispitivanje njihove konstrukcije ili sastava), pokušati onemogućiti, zaobići, modificirati, poništiti ili na drugi način zaobići bilo koji sustav zaštite koji se primjenjuje ili koristi kao dio Usluga.

Osim ako nije drugačije naznačeno na Uslugama ili drugačije od strane Društva, Usluge i sav sadržaj i drugi materijali u njima, uključujući, bez ograničenja, logo i sve dizajne, tekst, grafiku, slike, informacije, podatke, softver, zvučne datoteke, druge datoteke i njihov odabir i raspored (zajedno, "Sadržaj") su vlasništvo Društva.

19. Kako možete napraviti prigovor ili reklamaciju

Ako niste zadovoljni Uslugom ili nešto nije u redu, kontaktirajte nas i pokušat ćemo to ispraviti. Naši podaci za kontakt navedeni su u točci ‎8.

Potvrdit ćemo primitak pritužbi u roku od 24 sata, putem e-pošte. Sve vaše pritužbe bit će riješene brzo i pošteno.

Ako niste zadovoljni načinom rješavanja vaše pritužbe ili reklamacije u pisanom odgovoru koji ćemo vam poslati bit će navedene i upute i daljnjim mogućim pravnim koracima.

Za više informacija o našem postupku rješavanja pritužbi, posjetite našu Internet stranicu.

Korisnik računa koji je s Društvom on-line ugovorio Uslugu ima pravo u svrhu izvan sudskog alternativnog rješavanja sporova podnijeti svoju pritužbu putem platforme za online rješavanje sporova (platforma za ORS). Poveznica na platformu za ORS jest: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main. Prigovor minimalno treba sadržavati:

  • osobne podatke klijenta (ime i prezime fizičke osobe, odnosno naziv tvrtke ako je klijent pravna osoba)
  • detaljan opis događaja/situacije ili okolnosti koje su izazvale nezadovoljstvo te dokaz osnovanosti prigovora i
  • adresu za dostavu odgovora.

Društvo ne odgovara na anonimne prigovore.

Propust roka za prigovor tumači se kao odobravanje navoda iz priopćenja Društva. Društvo ne odgovara za eventualne štetne posljedice uzrokovane kašnjenjem Klijenta s podnošenjem prigovora.

U svim sporovima između Korisnika računa i Društva nastalim u vezi s ugovornim odnosom po osnovi Računa, Korisnik računa može podnijeti prijedlog za mirenje Centru za mirenje pri Hrvatskoj gospodarskoj komori (adresa: Rooseveltov trg 2, 10000 Zagreb, internetska adresa: http://www.hgk.hr/centarza-mirenje/o-centruzamirenje), Centru za mirenje pri Hrvatskoj udruzi za mirenje (Teslina 1/I, 10000 Zagreb, https://hrvatskaudrugazamirenje.wordpress.com) kao i bilo kojem drugom tijelu nadležnom za alternativno rješavanje potrošačkih sporova. Društvo je obvezna sudjelovati u postupku koji bi se vodio na osnovi takva prijedloga za mirenje.

Društvo će na uredno zaprimljen prigovor odgovoriti Korisniku računa pisanim putem u roku od 10 (deset) dana od dana primitka pismenog prigovora. U slučajevima kod kojih rješavanje može trajati dulje od očekivanog zbog razloga koji su izvan kontrole Društva, Društvo će unutar prethodno navedenog roka obavijestiti Korisnika računa o razlozima odgode te okvirnom vremenu (koje neće biti dulje od 35 dana) u kojem može očekivati konačan odgovor.

Društvo će provesti istragu radi utvrđivanja osnovanosti prigovora, odnosno reklamacije te će u slučaju opravdanosti prigovora, odnosno reklamacije postupiti u skladu sa zahtjevom Klijenta i zakonskom odredbama, odnosno vratiti mu iznos provedene uplatne transakcije uvećan za pripadajuću kamatu odmah, a najkasnije do kraja prvoga radnoga dana nakon zaprimanja prigovora.

20. Mjerodavno pravo i nadležnost

Na naš Ugovor s vama primjenjuju se hrvatski zakoni. Hrvatski sudovi imat će neisključivu nadležnost za rješavanje svih sporova ili zahtjeva koji proizlaze iz ili u vezi s ovim Ugovorom.

21. Razno

Ako bilo koji sud ili relevantno tijelo utvrdi da je bilo koji dio Ugovora nevažeći ili neprovediv, preostali dijelovi Ugovora ostat će na snazi i učinku.

Ako odmah ne inzistiramo da učinite sve što ste dužni učiniti prema ovom Ugovoru, ili ako odgodimo poduzimanje koraka protiv vas u vezi s vašim kršenjem ovog Ugovora, to neće značiti da ne morate učiniti one stvari i to nas neće spriječiti da kasnije poduzmemo korake protiv vas.

Treća strana neće moći imati koristi od niti nametnuti uvjete ovog Ugovora.

Datumom zaprimanja pismena smatrat će se datum s kojim je pismen preuzet od strane osobe koje dostavlja pismen. U slučaju slanja poruke e-poštom ili preko modula Poruke, datumom zaprimanja smatrat će se datumom kada je ista poruka zaprimljena na poslužitelj preko kojeg Društvo obavlja Uslugu.